Години роботи

пн-пт 10.00 - 18.00; сб-нд за домовленістю

Замовити безкоштовну консультацію

Юридична особа має право надавати фінансові послуги з факторингу лише після внесення її до Реєстру фінансових установ НБУ, отримання Свідоцтва та після отримання ліцензії на факторинг.

Процедура створення фінансової установи, що планує надавати послуги з факторингу має багато підводних каменів, вимагає досвіду роботи з НБУ та передбачає наступні етапи:

  1. Реєстрація ТОВ
  2. Приведення ТОВ до нормативів фінансової установи за вимогами НБУ
  3. Формування статутного капіталу виключно грошовими коштами у безготівковій формі, проходження аудиту
  4. Проходження аудиту власників ТОВ
  5. Внесення до Реєстру фінансових установ та отримання ліцензії на факторинг
  6. Постановка на облік СПФМ в Держфінмоніторингу України.

При цьому, варто врахувати, що до факторингової компанії ставиться ряд вимог, яких треба дотримуватися як при реєстрації, так і на протязі діяльності компанії.

Відповідні вимоги стосуються:

формування статутного капіталу;

ділової репутації власників та відповідності їх фінансового/майнового стану;

ділової репутації та професіоналізму керівника, головного бухгалтера, внутрішнього аудитора, комплаєнс-менеджера та ризик-менеджера;

корпоративного управління;

правил про надання послуг з факторингу, договору факторингу;

внутрішньої документації;

веб-сайту;

приміщення та інше. 

Маючи успішний багаторічний досвід в реєстрації фінансових установ, ми пропонуємо наступні послуги:

  • Підготовка всієї необхідної документації для реєстрації ТОВ
  • Допомога у приведенні ТОВ до вимог законодавства
  • Допомога у проходженні аудиту ТОВ, власників істотної участі
  • Підготовка та подання до НБУ повного пакету документів для внесення ТОВ до Реєстру фінансових установ та отримання ліцензії на факторинг
  • Постановка на облік СПФМ в Держфінмоніторингу України
  • Підготовка документів з фінансового моніторингу
  • Підготовка внутрішніх правил про надання факторингу, примірного договору з факторингу; внутрішніх документів, що визначають порядок взаємодії зі споживачами; внутрішніх документів, які визначають обов’язки, відповідальність, способи прийняття рішень і взаємодію керівників, ключових осіб надавача фінансових послуг; внутрішніх документів з питань реалізації спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) 

B&K PARTNERS також надає бухгалтерські послуги (аутсорсинг) небанківським фінансовим установам, ознайомитися з пакетами послуг можна тут

Отримати безкоштовну консультацію, у разі виникнення питань, Ви можете за телефоном +380501861851

Залишити заявку