Години роботи

пн-пт 10.00 - 18.00; сб-нд за домовленістю

Замовити безкоштовну консультацію

Що таке ломбард

Ломбард – юридична особа для надання фізичним особам фінансових кредитів на власний ризик під заставу майна на визначений строк і під відсоток. Також ломбард має право надавати супутні послуги:

– оцінка і реалізація заставленого майна відповідно до законодавства та / або договором;

– посередництво зі страхування предмета застави на підставі агентського договору зі страховою компанією.

Вимоги до ломбарду

Ломбард повинен мати

  • у повному найменуванні ломбарду має міститись слово «ЛОМБАРД»;
  • власний капітал у розмірі не менше ніж 500 тисяч гривень, а у разі наявності у ломбарду відокремлених підрозділів – не менше ніж 1 мільйон гривень;
  • приміщення (орендоване або власне) площею не менше ніж 5 квадратних метрів. Забороняється розташування приміщення ломбарду (та/або його відокремлених підрозділі) в малих архітектурних формах, тимчасових або некапітальних спорудах;
  • внутрішні правила надання позики (фінансового кредиту) та примірний договір зі споживачами даної фінансової послуги, які мають відповідати вимогам законодавства;
  • облікову та реєструючу системи (програмне забезпечення та спеціальне технічне обладнання), які відповідають вимогам, встановленим законодавством у сфері ринків фінансових послуг, і передбачають ведення обліку операцій з надання фінансових послуг споживачам та подання звітності до контролюючих органів;
  • систему бухгалтерського обліку, що відповідає вимогам законодавства;
  • керівника та головного бухгалтера, які відповідають професійним вимогам, встановленим законодавством для їх посад та мати свідоцтво, що засвідчує їх відповідність.

Основні етапи реєстрації ломбарду

Перший етап – Створення юридичної особи в державних органах, яка в подальшому і буде ломбардом. 

Другий етап – формування статутного капіталу та замовлення аудиту.

Третій етап – це внесення юридичної особи до Державного реєстру фінансових установ НБУ, для набуття статусу фінансової установи.

На четвертому етапі – ліцензування.

На п’ятому етапі відбувається постановка ломбарду на облік в Державній службі фінансового моніторингу як суб’єкта первинного фінансового моніторингу.

Компанія «B&K PARTNERS» супроводжує всі зазначені етапи. Також наша послуга з реєстрації ломбарду включає в себе:

  • Розробку договору і правил надання фінансових послуг;
  • Розробку повного пакету документів по веденню фінансового моніторингу відповідно до норм закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму»;
  • Розробку документації по внутрішньому аудиту.

Звертаючись до компанії «B&K PARTNERS», Ви можете бути впевнені, що реєстрація ломбарду буде проведена швидко і якісно.

Отримати безкоштовну консультацію, у разі виникнення питань, Ви можете за телефоном +380501861851

Залишити заявку